Cum sa prezinti corect produsele in magazin?

0
120

Organizarea marfurilor este practica afisarii produselor pentru a ajuta clientii sa gaseasca ceea ce doresc si pentru a incuraja achizitiile mai mari. Mai mult decat stabilirea de rafturi, comercializarea vizuala va ajuta sa gasiti aspectul optim al magazinului si sa determinati exact unde sa plasati produsele. In acest scop este nevoie de cele mai bune vitrine magazine care pot fi cumparate de la Xglas.

Vitrine magazine – importanta unui afisaj bun al marfurilor

Cand vine vorba despre vanzarea cu amanuntul, ceea ce se afla pe pereti poate fi la fel de important ca ceea ce se afla in rafturi.

Comercializarea marfurilor este procesul de proiectare a aspectului podelei, a aspectului rafturilor si a afisajelor pentru produse cu scopul de a maximiza vanzarile si de a oferi clientilor o experienta interesanta. Afisarea marfurilor, ca stiinta, explica modul in care se comporta clientii intr-un magazin si, prin urmare, modul in care plasarea produselor le poate oferi experienta optima. Pe primul loc sunt puse solutiile reprezentate de vitrine magazine.

Influentarea obiceiurilor de achizitie ale clientilor – aspectul corect al raftului si plasarea produselor – ii determina pe acestia sa treaca prin toate zonele din magazinul in care se afla. Prin practicarea acestui concept, veti influenta clientii sa achizitioneze 4 articole atunci cand au venit doar pentru 2.

Avand aceste doua lucruri in minte, se poate veni cu un plan de organizare si un plan de merchandising asociat produsului, pentru a maximiza potentialul de vanzare al magazinului.

Solutii pentru magazine de la Xglas

Clientii ar trebui sa observe cat de usor este sa se plimbe printre produse si sa ajunga la produsul dorit.

Pe masura ce este planificata pozitionarea produselor in magazine, se vor alege si rafturile sau vitrinele din magazine online.

Specialistii le recomanda pe cele de la Xglas. Conteaza modul in care sunt puse rafturile, astfel incat produsele sa poata fi cumparate cu usurinta, iar fluxul de trafic al clientilor sa ajunga la elementele care aduc cel mai mare profit.

Exista trei layout-uri primare si modele de amenajare importante pe care toti antreprenorii trebuie sa le cunoasca, deoarece ele vor determina modul in care se planifica plasarea produselor.

1. Layout Straight Store

Acest aspect ofera spatiul maxim  pentru afisarea marfurilor si aduce clientii catre puncte focale clar definite. Planul de etaj este folosit in mod obisnuit de supermarketuri si magazine mari.

2. Layout Angular Store

Numit si plan  „mixt”, un design unghiular utilizeaza un amestec de tipuri de afisare. Acest plan  ocupa mai mult spatiu, dar tinde sa fie mai placut din punct de vedere vizual: fiecare produs poate fi asezat in stilul sau optim si cu lumina corespunzatoare. Modul unghiular de afisare este utilizat in mod obisnuit in magazine de bijuterii, magazine de imbracaminte si alte buticuri.

3. Expunerea laterala

Pot fi folosite mai multe tipuri de unitati de afisare, iar cumparatorii vor urma un drum prestabilit pentru a se deplasa prin rafturi, care se prezinta in general sub forma de culoar. Planurile cu bucla ocupa mai mult spatiu decat cele drepte si unghiulare, dar ofera, de foarte multe ori, cea mai buna vizibilitate a produselor.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here