Cum iti poti inchiria spatiul de birouri pentru rezultate optime

0
18

Este evident ca in momentul in care trebuie ales un spatiu de birouri conteaza foarte mult si orasul in care se face cautarea. Se pot gasi cu usurinta spatii de birouri in Timisoara sau in oricare alt oras, insa persoana care doreste sa inchirieze trebuie sa tina cont de toate aspectele importante. Un birou este un spatiu care trebuie sa faciliteze productivitatea si confortul si trebuie sa se potriveasca activitatilor care vor avea loc in el.

Asa cum s-a spus si mai sus, se pot gasi cu usurinta spatii de birouri in Timisoara, insa este foarte important ca persoana care cauta astfel de spatii sa ia in calcul mai multe aspecte importante.

Pozitionare

Pozitionarea conteaza foarte mult atat pentru angajati, cat si pentru persoanele care vin in birou, care pot fi clienti sau parteneri. Biroul nu are cum sa fie amplasat intr-o zona nesigura, cu vecini galagiosi sau in care au loc frecvent acte de violenta, asa cum se intampla in zonele marginase ale anumitor orase. De asemenea, biroul nu poate fi nici intr-o zona necirculata, pe un santier sau intre cladiri dezafectate.

Chiar daca pretul este mai mic in aceste situatii, este foarte important sa fie gasit un birou intr-o zona accesibila si circulata, in asa fel incat clientii sa il gaseasca usor, iar persoanele care nu cunosc firma sa poata vedea bannerul de pe cladire si sa apeleze la serviciile respective.

Chiar daca este vorba despre o firma al carei specific nu implica primirea clientilor, cu siguranta angajatii vor refuza sa vina intr-o zona cu risc ridicat sau intr-o zona situata departe de magazine si de mijloace de transport in comun.

Spatiu

In functie de cati angajati vor fi gazduiti in birou, spatiul poate varia de la relativ mic la foarte mare. De asemenea, este important sa se ia in calcul si compartimentarea. Spatiul disponibil trebuie sa fie suficient de mare, incat angajatii sa poata lucra in conditii bune si sa nu se simta sufocati. Daca este nevoie ca in acest spatiu sa fie amplasate diverse electronice mari se va tine cont si de existenta acestora.

Costuri

Costurile sunt un factor de decizie important, insa in momentul in care se aleg cele mai mici costuri nu trebuie sa se treaca peste confort si pozitionare. Degeaba biroul este foarte ieftin, daca este situat intr-o zona nesigura, pentru ca va fi foarte greu sa fie gasite persoane care sa accepte sa lucreze acolo. De asemenea, degeaba pretul este foarte mic, daca in birou nu este spatiu pentru toti angajatii si acestia stau inghesuiti si nu-si pot desfasura activitatea.

Costuri pentru utilitati

In momentul inchirierii se va tine cont si de costurile pentru utilitati, care sunt foarte importante. Gazele, curentul si apa sunt aspecte care trebuie stabilite inca de la inceput, pentru ca vor afecta, cu siguranta, in mod semnificativ cheltuielile lunare.

De asemenea, este foarte important ca persoana care inchiriaza sa ia in calcul si existenta unui sistem de incalzire centrala si de aer conditionat in cladire, pentru a se asigura ca beneficiaza de toate facilitatile.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here