Ce pasi sa respecti pentru ca dieta sa dea rezultatele dorite?

0
42

Dorinta de a fi cat mai suple le anima pe multe reprezentante ale sexului frumos si este firesc sa fie asa, pentru ca un trup zvelt nu inseamna numai frumusete, ci si sanatate, atat timp cat nu se ajunge la exagerari si la o viziune rupta de realitate in ceea ce priveste masurile ideale pentru un corp subtire.

Si pentru a intra intr-o masura XS sau macar ceva mai mica fata de cea in care se incadreaza acum, majoritatea urmaselor Evei sunt dispuse la sacrificii de tot felul, numai pentru ca imaginea lor reflectata in oglinda sa le multumeasca pe deplin.

Evident, nu este vorba numai despre o imagine cat mai imbunatatita, ci si despre sanatate, intr-o mare legatura cu greutatea noastra corporala. Asa ca, indiferent de motivele care ne „mana” in lupta, frumusete, sanatate sau ambele, este recomandat sa nu ne lasam fermecati de rezultatele fabuloase promise ca urmare a parcurgerii unor diete – minune. Este foarte posibil ca, odata respectate etapele acelei diete, aceasta sa-si produca in mare masura efectele anuntate, dar odata ce renuntam sa o mai aplicam, ne vom trezi rapid cu povara kilogramelor de care abia scapasem si poate chiar un supliment peste.

Astfel, in locul unor diete draconice, care ne vor da metabolismul peste cap, este bine sa alegem moderatia si respectarea catorva pasi simpli. Fiind organizati si tinand cont de cateva reguli, fara a trisa in niciun fel, rezultatele bune nu vor intarzia.

Din start, trebuie sa eliminam cateva lucruri din alimentatia obisnuita, respectiv prajelile, sosurile grase, grasimile, carnea tocata, branzeturile grase, dulciurile cu continut mare de zahar rafinat.

De asemenea, carnea pe care s-o consumam sa fie una slaba, precum cea de curcan sau de pui, in special pieptul de pui. Dar sa fim atenti cum gatim pieptul de pui, in niciun caz prajit, ci pe gratar sau fiert si sa ii indepartam pielea.

Trebuie sa respectam trei mese principale, alaturi de care putem avea una sau doua gustari usoare. Fructele si legumele nu trebuie sa lipseasca din meniul zilnic, la fel si iaurturile slabe.

Astfel, la capitolul legume nu vom avea nicio restrictie, indemnul fiind acela de a le consuma intr-o cat mai bogata varietate, in timp ce fructele trebuie consumate cu masura, din cauza continutului lor ridicat de zaharuri, care vor dauna dietei noastre.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here