4 lucruri de care trebuie sa tii cont inainte de a inchiria un spatiu de birouri

0
51

Alegerea unui spatiu pentru birouri poate fi foarte dificila, deoarece decizia ta va avea  multe repercusiuni asupra afacerii tale. Locatia gresita, de exemplu, va poate afecta in ceea ce priveste clientii si angajatii. Mai mult, trebuie sa va bazati alegerea pe nevoile viitoare ale companiei dvs., nu doar pe situatia actuala.

Indiferent daca vorbim despre spatii de birouri in Iasi sau in Bucuresti sau Timisoara, avand in vedere ca proprietarii prefera contractele de inchiriere intre trei si cinci ani, antreprenorii ar trebui sa ia in considerare inainte cateva intrebari.

Este suficient spatiu ca firma sa creasca?

Orice companie trebuie sa ia in considerare nu numai nevoile sale imediate, ci si dezvoltarea si alti factori care ar putea modifica cerintele de spatiu pe parcursul contractului de inchiriere. Daca nu va puteti permite sa ocupati un spatiu suplimentar pentru a va oferi spatiu pentru a va dezvolta, incercati sa negociati un termen mai scurt de inchiriere sau sa adaugati o clauza contractuala care va ofera primul drept de negociere pentru orice spatiu adiacent care devine vacant.

Este locatia potrivita pentru angajatii cheie?

Luati in considerare daca locatia este favorabila pentru angajatii dvs. cheie si daca spatiul este convenabil pentru ei. O naveta lunga si scumpa ii poate impinge sa caute un loc de munca in alta parte. Atunci cand aveti intentia sa mutati afacerea intr-un alt spatiu de birouri, poate ar fi mai bine sa va sfatuiti si cu angajatii dvs. cheie, astfel incat sa nu riscati sa ii pierdeti.

Este locatia convenabila pentru clienti?

De asemenea, spatiul pentru birouri trebuie sa fie accesibil clientilor, deoarece costurile de transport continua sa creasca si este posibil ca oamenii sa nu fie la fel de dispusi sa strabata un drum foarte lung pentru a ajunge la dvs. Daca parasiti o locatie din centrul orasului pentru un spatiu mai ieftin la periferie, luati in considerare daca cheltuielile mai mici pe chirie vor compensa posibila pierdere de clienti. Nu uitati ca, pana si in secolul conferintelor video si a Skype-ului, intalnirile fata in fata sunt deosebit de importante.

Este un spatiu reprezentativ pentru afacere?

Ganditi-va la semnalul pe care doriti sa-l trimiteti atunci cand alegeti spatiul pentru birouri. Acesta este o adevarata carte de vizita pentru afacerea dvs. Intotdeauna un client va avea mai multa incredere sa lucreze cu o companie al carui sediu de birouri demonstreaza profesionalism. Pe de alta parte, atunci cand va desfasurati activitatea intr-un spatiu saracacios, exista riscul ca partenerii si clientii dvs. sa se indoiasca de sanatatea financiara a companiei dvs.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here