Tableta Allview Alldro Speed Duo -Review-

0 715

Tableta Alldro Speed Duo este un alt produs al brand-ului romanesc Allview.

Iar faptul ca au inceput si romanii sa scoata pe piata tablete ieftine si bune nu poate decat sa ne bucure. I-am facut si eu cadou tatalui meu o asemenea tableta si este foarte incantat de noua lui “jucarie”.

La pretul pe care il are aceasta tableta ofera foarte multe. Prima impresie puternica o lasa display-ul IPS LCD HD, care are o rezolutie uimitoare pentru cei 7”: 1280 x 800! Aspectul sau general, design-ul, nu iese din tiparele clasice de tableta, cu colturile rotunjite. Partea din spate a carcasei este din aluminiu, fapt care ii confera o mai mare rezistenta si ii da un aspect elegant.

In ceea ce priveste specificatiile tehnice, tableta opereaza cu sistemul Android 4.1 Jelly Bean, are un procesor dual- core Cortex A9 de 1,5 GHz, chipset video dual- core Mali 400 (care asigura rularea foarte buna a jocurilor 3D si nu numai), memorie RAM 1 GB DDR3, memorie interna de 8 GB (evident ca este extensibila pana la 32 GB cu card de memorie), camera frontala de 0,3 MP si camera principala pe fata posterioara de 2 MP.

La capitolul minusuri tin sa subliniez absenta Bluetooth-ului, dar si a posibilitatii de conectare la Internet prin 3G. Acestea au fost singurele aspecte care au reusit sa imi stirbeasca bucuria data de folosirea acestei tablete. De asemenea nu are functia de GPS. Cam atat la capitolul lipsuri.

Un alt mare avantaj recent aparut pentru aceasta tableta este data de faptul ca se poate face up- grade-ul la Android 4.1.1. Ceea ce este foarte bine si se inscrie la capitolul de avantaje ale tabletei.

Asa cum spuneam, la pretul pe care il are este destul de performanta si este recomandata cam tuturor categoriilor de varsta, putand fi folosita atat de elevi si studenti cand se afla la scoala sau in parc, cat si de copii (pentru jocuri), dar chiar si pentru micii intreprinzatori care trebuie, sa zicem, sa faca o prezentare pentru un produs sau sa ilustreze prin imagini serviciile pe care le pot oferi.

Pretul acestei tablete este de aproximativ 600 Ron, pentru mai multe detalii intrati pe Pret Tableta Allview Alldro Speed DUO

tableta_romaneasca_allview_alldro_apeed_duo