S-bass de la Allview – Review

S-bass de la Allview – Review

0 492

Allview se lanseaza nu numai pe piata tabletelor sau a telefoanelor, ci iata ca se gandesc si la accesorii pentru gadget-uri, menite sa ne faca noua viata mai usoara si mai frumoasa. Practic, S-bass este o boxa portabila, dotata cu Bluetooth, care poate fi foarte usor conectata cu o tableta sau un telefon.

Ce este cu adevarat uimitor, din punctul meu de vedere, este faptul ca aceasta boxa are si functia de hands-free. Astfel, daca sunteti in masina si vreti sa ascultati muzica din play-list-ul telefonului, in momentul in care primiti un apel muzica se va intrerupe automat si se va activa functia de hands-free, permitandu-va sa vorbiti linistiti in timp ce conduceti. In momentul in care apelul se termina, muzica va pleca automat, astfel incat nu trebuie practic sa schitati niciun gest.

Asa cum arata si denumirea acestui device, S-bass, boxa este capabila sa redea cu adevarat basii din muzica, cu toate ca din punct de vedere vizic dimensiunile sale sunt foarte reduse si are numai 2 Watti. Exista anumite probleme de auditie in mometul in care nu ascultati muzica, ci un post de radio in care crainicii vorbesc, caci in acest caz basii influenteaza nivelul de receptie.

Boxa S-bass este dotata cu o baterie proprie, reincarcabila prin USB, care ii confera o autonomie de circa 3 ore si jumatate. Asa ca puteti sa faceti linistiti un picnic in natura si sa ascultati muzica, sau puteti conduce si asculta muzica stocata in laptop, tableta sau telefon, la o calitate superioara fata de cea oferita de difuzoarele acestor gadget-uri. In plus, are o raza de actiune de circa 10 metri si o frecventa de operare de la 100 Hz la 20 KHz.

Boxa este prevazuta la baza cu un material siliconic, care ii asigura o buna aderenta pe tot felul de suprafete, de exemplu bordul masinii, chiar daca sunteti in mers (iar noi stim cat de “line” si lipsite de gropi si hartoape sunt strazile patriei noastre dragi!!!).

Producatorul pune la dispozitie acest produs in 3 variante de culori: alb sidef, rosu si gri, satisfacand astfel o gama larga de gusturi. Pretul acestui gadget este de 129 de lei si o puteti achizitiona de pe site-ul allview.ro . Avand in vedere pretul si ce stie sa faca aceasta mini-boxa, mi se pare un accesoriu bun si util, care ne poate asigura o mai buna auditie a muzicii preferate.

Boxa Allview S-Bass