Mihail Sebastian Arghiropol- omul din spatele spoturilor de publicitate

Mihail Sebastian Arghiropol- omul din spatele spoturilor de publicitate

0 559

Se spune ca reclama este sufletul comertului… si cam asa este. Daca stii sa faci publicitate produsului tau, acesta se va vinde. Insa ca sa faci publicitate buna, ai nevoie de o companie cu viziune si experienta. Mihail Sebastian Arghiropol este scenarist, actor si managerul general al agentiei de PR si Advertising “Media One”. Nu cred ca mai exista in tara cineva care sa nu fii auzit de “Media One”. Sigla acestei companii apare destul de des in mediul televiziunilor si reuseste mereu sa uimeasca cu spoturile de publicitate realizate. La inceputul acestui an, Mihail Sebastian Arghiropol a acordat un interviu unei celebre publicatii din Romania, denumit generic “Mihail Sebastian Arghiropol, manager general al agentiei de PR si Advertising „Media One“, despre secretele publicitatii: „Am simtit-o pe blana mea!“ In interviu, acesta a povestit cu umor si a rememorat cu placere unele dintre primele sale experiente in realizarea spoturilor de publicitate. Compania sa a fost infiintata in 1994 si a reusit sa reziste in timp si sa faca fata tuturor provocarilor, crizei economice si concurentei. Iata ce declara, in interviul mentionat anterior, Mihail Sebastian Arghiropol „Am traversat un drum lung si am format o echips de oameni talentati, dedicati si frumosi, care si-au sacrificat mult timp si efort pentru a crea instrumente de comunicare eficiente si creative. In 2015 am fost implicati in mai multe proiecte care ne-au fortat limitele la maxim. Pot spune ca a fost cel mai solicitant an din viata companiei”.

Mare parte a succesului lui Mihail Sebastian Arghiropol se datoreaza faptului ca este un vizionar. El stie sa anticipeze ce va urma, incotro se indreapta publicitatea, ce “prinde” la public, care este cheia pentru a realiza un spot de succes, ce va atrage publicul. A simtit inca din anul 2000 ca schimbarea bate la usa, ca lucrurile sunt in continua miscare, asa ca a stiut cum sa se faca remarcat intr-un domeniu ce este dominat de agentiile globale. “Traim alte vremuri, media nu mai inseamna ce insemna acum zece ani. Dinamica pietei de publicitate s-a schimbat complet”, declara, in acelasi interviu, Mihail Sebastian Arghiropol.

SIMILAR ARTICLES

electrician-autorizat

0 20
masini_second_hand

0 15

NO COMMENTS

Leave a Reply