Allview Viva Q8 – Review +Detalii tehnice

Ce-a de-a doua tableta lansata in urma cu cateva saptamani de catre cei de la Allview este Viva Q7. Spre deosebire de surioara sa mai mica si mai ieftina Q7, Viva Q8 reuseste cu adevarat sa uimeasca prin specificatii si performante. Pot spune cu mana pe inima ca este cel mai bun raport calitate- pret pe care l-am vazut pana acum pe piata de tablete (si nu ma refer numai la brand-uri romanesti!). Tableta poate fi achizitionata direct de la producator sau de pe site-urile de specialitate cu numai 799 lei!!!!!

In primul rand are un design deosebit, cu toate ca poate va gandeati ca la pretul acesta ar putea avea aspectul de “ieftin”, tinsa va anunt ca nu este asa. Carcasa este din aluminiu in partea din spate, iar partea frontala este din sticla. Nu exista decat doua butoane fizice, genul fiind virtuale (Home, Back, etc), iar tastele de volum sunt si ele tot virtuale. Ca si Q7 si Q8 are o grosime de numai 7,5 milimetri si cantareste doar 357 de grame.

Viva Q8 are un ecran IPS LCD capacitiv multitouch cu diagonala de 7,9”, oferind o rezolutie de 1024 x 768 pixeli. M-au uimit atat calitatea culorilor, cat si claritatea imaginilor, avand in vedere ca tableta ofera unghiuri de vizualizare foarte bune.

Daca aruncam o privire si asupra componentelor interne ale tabletei, descoperim ca aceasta are un procesor quad-core de 1 GHz Cortex A7 si placa video Power VR SGX544 MP2 cu 8 nuclee, care asigura o mare fluenta imaginilor, dar mai ales ofera o experienta unica gamer-ilor, pentru care uneori detaliile prezinta foarte mare importanta.

Tableta utilizeaza sistemul de operare Android 4.2.2 jelly Bean si are o memorie RAM de 1 GB DDR3 si memorie intrena de stocare de 8 GB, ce poatefi insa extinsa pana la 32 GB cu ajutorul card-urilor de memorie, astfel ca veti putea stoca linistiti muzica sau filme, mai ales atunci cand mergeti in concediu sau excursii (dupa parerea mea tableta este cel mai bun gadget atunci cand esti cu copii in masina si trebuie sa faci un drum lung!!!).

Trebuie sa marturisesc ca am ramas foarte placut surprinsa sa constat ca tableta este utilata cu o camera foto/ video principala cu senzor de 5 MP (!!!!), care asigura inregistrari Full HD (1920 x1080 pixeli @30fps), ba mai mult, iti permite sa filmezi si sa fotografiezi in acelasi timp (@10fps)! Tot ceea ce ai de facut este sa atingi ecranul in timp ce filmezi, iar camera va salva automat si respectivul instantaneu, pe langa filmul pe care il inregistrati! Mai exista si o mare gama de aplicatii ale acestei camere, care va ajuta sa creati chiar filmulete din cadrele foto, ofera posibilitatea de a face fotografii panoramice, etc. De asemenea, exista si o camera secundara cu senzor de 0,3 pixeli.

Dupa parerea mea, aceasta este cea mai buna tableta de pe piata romaneasca la aceasta ora si are un pret mai mult decat accesibil! V-o recomand cu multa incredere, caci am vazut si ce poate si ce stie, se misca foarte bine si pe Internet, reactioneaza super rapid la comenzi si eu nu am reusit inca sa o fac sa se blocheze, dar mai insist!

Bravo Allview! Jos palaria!

Allview Viva q8